domingo, 6 de março de 2011

You can do a lot with an old drawer



 in Design Sponge

 By Thomas Wold

 by Thomas Wold

 in Design Sponge

in Lush Lee

You all know that i absolute LOVE recycled and vintage furniture. You can do a lot with an old vintage drawer. The first two images are mine. I´ve found that old drawer and decided to do something with it. For now it´s on my desk, but you can use it as a bead board or whatever your imagination tells you. I want to give you some ideas, but just check on Thomas Wold blog and die for those pieces of art!

Todos vocês sabem que eu ADORO mobiliário vintage e reciclado ou uma conjugação dos dois. Você opde fazer tanta coisa gira com uma gaveta velhota! As primeiras duas imagens são da minha autoria, eu encontrei uma gaveta antiga, que por agora está na minha secretária, mas vou usa-la também como cabeceira da minha cama. Queria mostrar algumas coisas que pode usar como ideias, mas antes de mais, veja o blog do Thomas Wold e morra por aquelas peças de arte!

Nenhum comentário: